Jeśli posiadasz już konto, możesz zalogować się przy użyciu adresu e-mail.
Wymagania:
minimum 3 lata doświadczenia w strategicznym zarządzaniu kampaniami płatnymi mile widziane doświadczenie w pracy po stronie klienta lub w agencji,
znajomość branży eventowo-scenicznej,
praktyczna wiedza z zakresu analizy danych i raportowania wyników,
myślenie strategiczne, samodzielność i nastawienie na realizację celów biznesowych,
dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi AI wspierających markę,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
śledzenie trendów rynkowych, identyfikowanie nowych możliwości rozwoju oraz aktywne wdrażanie nowoczesnych strategii,
planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych grup docelowych oraz formatów reklamowych,
opracowywanie media planów i strategii działań marketingowych,
współpraca przy projektach zwiększających personalizację komunikacji z klientem, takich jak newslettery czy rekomendacje produktowe,
bieżące monitorowanie efektywności podejmowanych działań marketingowych, analiza danych, raportowanie wyników oraz rekomendowanie optymalizacji i usprawnień.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie,
pracę w przyjaznej atmosferze,
możliwość elastycznego czasu pracy,
możliwość rozwoju osobistego, zawodowego i szkoleń wewnętrznych,
Logowanie