Specjalista ds. marketingu

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w strategicznym zarządzaniu kampaniami płatnymi mile widziane doświadczenie w pracy po stronie klienta lub w agencji,
  • znajomość branży eventowo-scenicznej,
  • praktyczna wiedza z zakresu analizy danych i raportowania wyników,
  • myślenie strategiczne, samodzielność i nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi AI wspierających markę,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Zakres obowiązków:

  • śledzenie trendów rynkowych, identyfikowanie nowych możliwości rozwoju oraz aktywne wdrażanie nowoczesnych strategii,
  • planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych grup docelowych oraz formatów reklamowych,
  • opracowywanie media planów i strategii działań marketingowych,
  • współpraca przy projektach zwiększających personalizację komunikacji z klientem, takich jak newslettery czy rekomendacje produktowe,
  • bieżące monitorowanie efektywności podejmowanych działań marketingowych, analiza danych, raportowanie wyników oraz rekomendowanie optymalizacji i usprawnień.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze,
  • możliwość elastycznego czasu pracy,
  • możliwość rozwoju osobistego, zawodowego i szkoleń wewnętrznych,
  • zniżki na firmowe produkty i usługi.

 

Kontakt: Szymon Wódka, szymon@musicexpress.pl