-
Home
-
Praca Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Wymagania:
- minimum 2-3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadrowo-płacowym,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy i ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość programu Płatnik,
- systematyczność, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość programów kadrowo-płacowych – preferowany program Navireo.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej:
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych (zlecenia, o dzieło, B2B),
- przygotowywanie dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy (wypowiedzenia, świadectwa pracy),
- prowadzenie ewidencji czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny).
- naliczanie wynagrodzeń:
- sporządzanie list płac,
- obliczanie wynagrodzeń, premii, dodatków,
- rozliczanie wynagrodzeń za okresy nieobecności w pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie).
- rozliczenia z ZUS i US:
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń zus i us.
- współpraca z zakładem ubezpieczeń społecznych i urzędem skarbowym.
- obsługa programu kadrowo-płacowego – znajomość i obsługa programu kadrowo-płacowego Navireo mile widziana.
- inne obowiązki:
- naliczanie i zgłoszenia pracowników do PPK,
- monitorowanie terminowości badań lekarskich, szkoleń BHP, umów o pracę,
- przygotowywanie sprawozdań, raportów i zestawień,
- współpraca z innymi działami firmy,
- aktualizacja wiedzy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń,
- dbanie o terminowość wypłat wynagrodzeń,
- mile widziana znajomość zagadnień księgowych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- możliwość elastycznego czasu pracy,
- możliwość rozwoju osobistego, zawodowego i szkoleń wewnętrznych,
- zniżki na firmowe produkty i usługi.
Logowanie